Street Demons

Αυτοκίνητα - μηχανές, Events,
Happenings, Lifestyle, Συνεντεύξεις, Φωτογραφήσεις, Μουσική και πολλά άλλα...

.  .

Cars

Ποιος σας είπε ότι μόνο οι άντρες κάνουν speedαρίσματα και μετατροπές στα αυτοκίνητά τους; Μια κοπέλα έρχεται να τον διαψεύσει και να αποδείξει ότι και οι γυναίκες μπορούν να μπουν στο τρυπάκι του speedαρίσματος.


Αν και βρίσκεται στο πρώτο στάδιο μετατροπής της, πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη κοπέλα μετά το Cinque άνετα θα μπορούσε να πάρει ένα Cosworth... Η Αμάντα είναι μια ξεχωριστή κοπέλα που δεν ξέρουμε αν φταίει ο άντρας της που την έχει βάλει στα κόλπα της modifas, αλλά σίγουρα κάποιος θα την επηρέασε για να κάνει ό,τι έκανε στο μικρό της Cinque. Η όμορφη Θεσσαλονίκη φημίζεται για τα γρήγορα και όμορφα αυτοκίνητά της και, όταν ανεβήκαμε πάνω για διασκέδαση αλλά και για δουλειά και αντικρίσαμε την όμορφη Αμάντα, αμέσως είπαμε από μέσα μας: Α... τι έχουμε δω; Α lady in action; Το μπλε του Cinque είναι το εργοστασιακό και θα μπορούσαμε να πούμε ότι παρ' όλη την ηλικία του το αμαξάκι είναι σε άριστη κατάσταση. Οι πεντάμπρατσες ζαντούλες που φοράει είναι 13 ιντσών και προέρχονται από την εταιρεία Autostrada και τα λάστιχα είναι τα Pirelli P700 με διάσταση 165/55/13. Οι αναρτήσεις είναι από την εταιρεία bogey και δεν προτείνονται για αγωνιστική χρήση, αλλά για μια καλύτερη και λίγο σκληρότερη χρήση δρόμου. Ούτως ή άλλως κοπέλα είναι, τι παραπάνω να ζητήσει. Ζήτω που καήκατε, αν σκεφτείτε κάτι τέτοιο για την Αμάντα. Θα πρέπει να την δείτε πως το λιώνει... Μια βόλτα θα σας πείσει εσάς τους δύσπιστους. Αν σκύψετε κάτω από το αμαξάκι, θα δείτε μια μπάρα ψαλιδιών και, αν ανοίξετε το καπό, θα δείτε μια μπάρα θόλων. Όλα αυτά για να είναι στιβαρό το 900αράκι και για να μην κουνάει πολύ, όταν το βάζει ή μάλλον το χώνει η Αμάντα στις στροφές.
Τα φρένα έχουν υποστεί μόνο μια μικρή μετατροπή και αυτή δεν είναι στις δαγκάνες, αλλά στους δίσκους που είναι Brembo χαρακτοί και τα τακάκια που είναι after από τη Ferrodo. Για τα πιστεύω της Αμάντα είναι μια χαρά και να θυμάστε ότι σας είπαμε πως είναι στο πρώτο στάδιο μετατροπής. Το μοτεράκι είναι νορμάλ και το μόνο που έχει τοποθετηθεί είναι μια φιλτροχοάνη της BMC και μια εξάτμιση φτιαχτή από τη μέση και πίσω. Καλός και μπάσος ήχος χωρίς όμως να σε κουράζει και με το πιο ελεύθερο φίλτρο το πάντρεμα είναι καλό. Δεν δυνάμωσε τρομερά, αλλά έχει καλύτερο αέρα στον δρόμο. Τα 45 άλογα από το εργοστάσιο δεν είναι αρκετά για να έχεις επιδόσεις αλλά ούτε ευχαριστούν και την μικρή Αμάντα
Άντε με την τοποθέτηση των 2 after το Cinque να έχει ανέβει το πολύ 2-3 αλογάκια, ίσα ίσα για να βαδίζει λίγο καλύτερα στο δρόμο. Στο εσωτερικό η Αμάντα έχει τοποθετήσει ένα Bucket κάθισμα από την Simota και ζώνες 4 σημείων (ποιος σε δίδαξε καλέ να βάζεις αγωνιστικά αξεσουάρ;). Τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων και λεβιές χειρόφρενου είναι από την Simoni Racing έτσι για να ομορφύνει λίγο το έσω και για να γουστάρει η Αμάντα και όταν μπαίνει στο αμαξάκι της να είναι πάντα καθαρό και εμφανίσιμο. Ακόμα στο εσωτερικό έχει προστεθεί ένα στροφόμετρο (επειδή από την μάνα του δεν έχει) από την PRO 1000 για να είναι πιο σωστό το ταμπλό του μικρού Cinque. Και επειδή θέλει να ακούει και μουσική αλλά χωρίς υπερβολές η μικρή Αμάντα έχει τοποθετήσει ένα R/CD Pioneer για κεντρική μονάδα και τίποτα άλλο. Είμαστε σίγουροι ότι η Αμάντα δεν θα μείνει εκεί από θέμα speedαρίσματος και ότι χωρίς αμφιβολία τα 45 άλογα σε λίγο καιρό θα ανέβουν. Μπορεί να με είδατε να μιλάω λίγο γλυκά για το μικρό Cinque, αλλά νομίζω δικαιολογημένα μιας και μιλάμε για ένα αμάξι που το κατέχει μια αθώα ύπαρξη. Βέβαια μόνο αθώα δεν είναι αν λάβετε υπ' όψη σας ότι θα μπορούσε άνετα να το κατέχει αυτό το αυτοκίνητο κάποιος που ξεκίναγε την καριέρα του στο χώρο του αυτοκίνητου σαν πρώτη του αγορά. Πάρτε παραδείγματα αγόρια, για να μάθετε τις γυναίκες σας πως να μπουν στο τρυπάκι του αυτοκινήτου, αλλά πάντα με μέτρο, γιατί και οι γυναίκες πρέπει να παραμείνουν γυναίκες και να μην ξεφύγουν από την θηλυκότητά τους. Πολλά φιλιά στις speedαριστές γυναίκες!!! Περιμένουμε να δούμε και άλλες με αυτή τη λόξα...

 

 

Copyright © 2017, Street Demons. All Rights Reserved.

Design by: DiabloDesign.eu