Street Demons

Αυτοκίνητα - μηχανές, Events,
Happenings, Lifestyle, Συνεντεύξεις, Φωτογραφήσεις, Μουσική και πολλά άλλα...

.  .

Cars

Ανοιχτή πρόκληση! Ένας επιεικής χαρακτηρισμός για ένα roadster που από την πρώτη στιγμή έκανε αρκετό κόσμο να το αγαπήσει και άλλον τόσο να το ποθήσει. Ο λόγος για το S 2000 της HONDA, με τον χαρακτηριστικό κόκκινο διακόπτη για την εκκίνηση του κινητήρα.

 


Ένα ακόμα τεχνολογικό διαμάντι των Ιαπώνων από όποια πλευρά και αν το δούμε. Κινητήρας, τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός εγκάρσιο άξονα, κατασκευής εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο 2.000 cc, 16 βαλβίδων με το γνωστό πλέον σύστημα V-TEC και ο οποίος, σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων με 6 πυκνές σε κλιμάκωση σχέσεις, εκτοξεύει την αδρεναλίνη οδηγού και συνοδηγού στα ύψη με τις επιδόσεις που προσφέρει. Με ειδική απόδοση 120 ίππους στο λίτρο, νούμερο κορυφαίο για ατμοσφαιρικό κινητήρα της κατηγορίας, παράγει 240 ίππους στο σύνολο στις 8.300 σ.α.λ. με ροπή 208 Nm στις 7.500 σ.α.λ. .Όλα αυτά από έναν δίλιτρο υπερτετράγωνο (διάμετρος x διαδρομή 87x84) κινητήρα με σχέση συμπίεσης 11,0:1. Το κινητήριο σύνολο υποβοηθούμενο από το πολύ καλό σύστημα μετάδοσης με κοντές διαδρομές ακόμα και στον επιλογέα (εγκάρσια διαδρομή 23mm και διαμήκη 40 mm) καθώς και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ στα ελληνικά) συμβάλλει στη μεταφορά της δύναμης και της ροπής από τον κινητήρα στον δρόμο.

Τα καλοφτιαγμένα μηχανικά μέρη κρύβονται καλά κάτω από τις καμπύλες του αυτοκινήτου στο ειδικού τύπου High - X bone frame πλαίσιο της HONDA, το οποίο βασίζεται σε ένα κεντρικό διαμήκη θόλο και σε δύο λοξούς βραχίονες εμπρός και πίσω. Το αποτέλεσμα μαζί με την ιδανική κατανομή βάρους 50:50 χαρίζει τρομερή ακαμψία για αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας
Η γεωμετρία και το στήσιμο των αναρτήσεων σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους και τα μεγάλα ελαστικά διάστασης 205/55/VR 16 χαρίζουν στο S 2000 μοναδικές οδηγικές συγκινήσεις. Ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού το αυτοκίνητο έχει κατά βάση ουδέτερη συμπεριφορά, όμως, αν το παρακάνει, η υπερστροφή έρχεται γρήγορα, αλλά απόλυτα ελεγχόμενη λόγω του μπλοκέ διαφορικού.

Ανάλογη και ευχάριστη εικόνα επικρατεί και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με τους εσωτερικούς μαρσπιέδες να έχουν αλουμινένια πλάκα με το λογότυπο του αυτοκινήτου και τον κόκκινο διακόπτη εκκίνησης του κινητήρα να δεσπόζει αριστερά από το δερμάτινο τιμόνι. Τα χειριστήρια του κλιματισμού και του ελέγχου του ηχοσυστήματος είναι τοποθετημένα εκατέρωθεν του τιμονιού, παρέχοντας στον οδηγό τη μέγιστη εργονομία. Στην κεντρική κονσόλα που εκτείνεται μέχρι τις πλάτες των καθισμάτων και διαχωρίζει την μεριά του οδηγού απο του συνοδηγού συναντάμε τον δερμάτινο επιλογέα των ταχυτήτων με την αλουμινένια πλακέτα που αναγράφει τη διάταξη των έξι σχέσεων, καθώς επίσης τον διακόπτη για την ηλεκτρική αναδιπλούμενη οροφή και τα αλάρμ.

Βέβαια αυτό που κάνει το συγκεκριμένο S 2000 πραγματικά μοναδικό είναι η αρμονία, με την οποία δένει το εξωτερικό σιέλ χρώμα του αυτοκινήτου με το δερμάτινο σαλόνι και την αναδιπλούμενη οροφή. Η ομοιογένεια του συνόλου είναι εξαιρετική, αφού δεν συντάμε καθημερινά αυτοκίνητα με τόσο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό διάκοσμο. Οι δερμάτινες επενδύσεις εκτός από τα καθίσματα έχουν ομορφύνει κατά πολύ και τις πόρτες και το ταμπλώ αλλά και το ντουλαπάκι. Την ίδια εικόνα έχουμε και όταν η οροφή είναι κλειστή, δημιουργώντας την εντύπωση πως πρόκειται για ένα κουπέ αυτοκίνητο και όχι για  roadster.

Όποιος είναι διαθέσιμος να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο με αγωνιστικές καταβολές, αλλά για καθημερινή χρήση και θέλει να το κάνει εξίσου όμορφο, θα πρέπει να καταθέσει αρκετά ευρώ παραπάνω και να έχει αρκετή υπομονή μέχρι να έρθει το δικό του S 2000 στα χρώματα που θέλει, αφού γίνεται κατόπιν ειδικής παραγγελίας.

 

Copyright © 2019, Street Demons. All Rights Reserved.

Design by: DiabloDesign.eu