Λοχίας από κούνια. - Τον κινητήρα 20vt του group VAG, τον γνωρίζεται όλοι. Και πώς να μην τον γνωρίζεται, όταν η «μαμά» VW τον χρησιμοποιεί μέχρι και σε ξυριστικές μηχανές.

 

Ο Δημητράκης (κατά κακόφημων κόσμον ) «Λοχίας», είναι ένα παιδί που από μικρός είχε το σαράκι της βελτίωσης μέσα του. Στα 2 του μόλις χρόνια και στην πρώτη του επαφή με κάτι μηχανοκίνητο, προσπάθησε  να προσαρμόσει μια τουρμπίνα από άρμα στην περπατούρα του, απλώς και μόνο για να περνάει τα υπόλοιπα παιδάκια στην γειτονιά του. Μάταια...... έδωσε πολύ αβάνς και την πήρε στα χέρια. Αφού έκανε μερικά χρόνια να συνέλθει από τις κλωτσιές του πατέρα του και αφού ενδιάμεσα τουμπάνιασε κάνα δυο PUG, είπανε να τον παντρέψουνε μπας και ησυχάσουν, οπότε τα πράγματα γίνανε πολύ δύσκολα για τον Δημητράκη.  Γλίτωσε από το βαρύ χέρι του πατέρα του, αλλά έπεσε στο βαρύ χέρι της γυναίκας του. Έπρεπε πάση θυσία να τουμπανιάσει το Leon  του, αλλά χωρίς να πέσει στο άγρυπνο βλέμμα της Ζέτας.

Τι έκανες πάλι στο αυτοκίνητο Δημήτρη;</strong> Αφού κατάφερε και «έψησε» τη γυναίκα του ότι το 20vt που έγραφε στο πίσω μέρος το ολοκαίνουργιο Leon  που μόλις είχε αγοράσει, σήμαινε απλά  Very Talent, άρχισε το δύσκολο έργο. Για αρχή έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου από την revo και την SEAT FORCE, τοποθετήθηκε ένα χειροποίητο σύστημα εξαγωγής  διαστάσεων 70mm για το D/P, την θέση του εργοστασιακού καταλύτη πήρε ένας μεταλλικός 100άρης της AMERICAT, ενώ από εκεί και μέχρι πίσω η διάσταση των σωληνώσεων είναι  63mm.

Στην εισαγωγή τοποθετήθηκαν ένα  σετ σιλικονούχων κολάρων της SAMCO, ενώ το επίσης χειροποίητο Ι/C φροντίζει για την σωστή θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής. Ένα πιο ελεύθερο φίλτρο της Κ&amp;Ν και μια δεύτερη σωλήνα εισαγωγής στο εργοστασιακό φιλτροκούτι ικανοποιούν τις αυξημένες ανάγκες του κινητήρα σε αέρα. Με αυτά τα «ολίγα» και αφού φτύσαμε αίμα για να ανέβει το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο λόγω του χαμηλώματος, ο κινητήρας απέδωσε 211,3ps με 36 κιλά ροπής, αλλά με μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης 1,3bar, τη στιγμή που στο δρόμο  σηκώνει 1,5+ bar. Τα παραπάνω λεγόμενα του ιδιοκτήτη ήρθαν να μας επιβεβαιώσουν οι μετρήσεις στο δρόμο. Με τα κακόμοιρα PIRELLI P ZERO Rosso να βγάζουν καπνούς , το κόκκινο  Leon έγραψε ένα διόλου ευκαταφρόνητο 7,03 για τα 100χλμ και ένα 15,05 για το 400άρι με ταχύτητα εξόδου 156,7 χ.α.ω.! Χωρίς μπλοκέ και με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς ε; Χμμμ,  very nice dude....

Εκεί που τελειώνει η ευθεία.....για άλλους αρχίζει η ευτυχία, για άλλους η δυστυχία. Ο Δημήτρης ανήκει στην πρώτη κατηγορία, πράγμα