Είναι Ιάπωνας, είναι διθέσιο, είναι cabrio και τρομερά παιχνιδιάρικο, τι είναι; Μα τι άλλο, παρά ένα Mazda MX-5. Όχι όμως ένα συνηθησμένο  MX-5.Ως λάτρεις των MX-5, αυτό θα το καταλάβατε και από το προηγούμενο τεύχος μας όπου είχαμε 2 άλλα τερατάκια, ψάξαμε και βρήκαμε τον Δημήτρη. Τον τυχερό ιδιοκτήτη ενός πανέμορφου τουρμπάτου «πενταριού» 1600 κυβικών ΜΚ2,5 του 2002, που έχει υποστεί προσεκτική και μελετημένη βελτίωση, τόσο μηχανική όσο και αισθητική.

 

Τι κρύβει κάτω από το ...καπό
Έχουμε για αρχή το turbo kit της Greddy (TD04H) που με μόλις 0,4 bar, έχουμε ροπή 24,10Kg στις 4400 στροφές και μια αύξηση της ιπποδύναμης κατά 50-60 άλογα περίπου. Έτσι έχουμε 168 ίππους να κινούνε το αυτοκίνητο. Το kit αυτό βέβαια είναι σχεδιασμένο για πιέσεις μέχρι και 1 bar, αλλά προτεραιότητα του Δημήτρη είναι η αξιοπιστία και η ευχάριστη οδήγηση και όχι η απόλυτη δύναμη.
Επίσης, εκτός από το turbo kit, μπορούμε να δούμε παντού σιλικονούχα κολάρα της Samco και την σκάστρα της Turbosmart που τρελένει με τον διακριτικό της ήχο. Ακόμα για να βοηθηθεί η μετατροπή έχει τοποθετηθεί και ένας παράλληλος εγκέφαλος e-manage και αυτός της Greddy. Κοιτώντας προσεκτικά θα δούμε ότι ο ψεκασμός γίνεται με την βοήθεια μπεκ από ΜΧ-5 1800cc. Στο τομέα της αναπνοής υπάρχει τοποθετημένη μια φιλτροχοάνη Raid και σαν έξοδο έχουμε διπλές χειροποίητες εξατμίσεις. Σταματάει; Φυσικά και σταματάει, και χωρίς άγκυρα, απλά στα φρένα για μεγαλύτερη άνεση και απόδοση υπάρχουν αεροπορικού τύπου σωληνάκια και υγρά φρένων DOT 5,1. Τώρα θα αναρωτηθείτε για το πώς στρίβει και τι εχει γίνει πάνω σε αυτό το θέμα. Το «παιχνιδάκι» μας λοιπόν, δεν έχει υποστεί τρομερά πράγματα στο στήσιμό του, καθώς είναι εργοστασιακό και το μόνο που έχει γίνει είναι αλλαγές στις γωνίες camber-caster.

It has the look that kills
έρα όμως από τις μηχανικές βελτιώσεις το μικρό μας τερατάκι έχει δεχτεί και αισθητικές βελτιωτικές ενέσεις. Εξωτερικά λοιπόν, εκτός από την διπλή εξάτμιση εχουν τοποθετηθεί clear side reflectors, και μια προστατευτική σίτα στο intercooler.
Εσωτερικά τώρα, παντού υπάρχουν αλουμινένια διακοσμητικά που αστράφτουν με το παραμικρό ίχνος φωτός, roll bar καθώς και start engine button δανεισμένο από S2000. Στην κονσόλα που βρίσκεται και το πολύ καλό MP3 player της Rockford, μπορούμε να δούμε και τα 3 οργανάκια της Αutometer, (boost, a/f ratio, pyrometer).
Οι... γιατροί...Οι υπεύθυνοι για την μετατροπή του αυτοκινήτου είναι το γνωστό ιατρικό επιτελείο 3D team - <a href="http://www.mx5.gr/"><strong>http://www.mx5.gr/</strong></a>, με τους κκ. Καθηγητές Dr Δημήτρη, Dr Αλέξη και Dr. Θοδωρή. Επίσης τον προγραμματισμό έχει κάνει ο κύριος Ανδριανάκης. Εκτός από όλους τους παραπάνω δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε και την εταιρεία Rotary Beat 210-2524187, που είχε την όλη ευθύνη για την τοποθέτηση του kit.
Όλα τα καλά τελειώνουν κάποτε...
...έτσι δυστιχός έφτασε και η ώρα του αποχωρισμού. Έναν αποχωρισμό όμως που θα τον θυμόμαστε για πολύ καιρό, καθώς ο Δημήτρης είπε να μας θυμίσει, γιατί τα MX-5 είναι όντως... Toys for boys