Street Demons

Αυτοκίνητα - μηχανές, Events,
Happenings, Lifestyle, Συνεντεύξεις, Φωτογραφήσεις, Μουσική και πολλά άλλα...

.  .

Cars

Passa(s)t στη Κόρινθο...Από την ιστορία ο γνωστός πασάς είναι από τα Γιάννενα. Ο δικός μας όμως προέρχεται από την Κόρινθο και σίγουρα είναι πολύ ανώτερος και πιο εντυπωσιακός...Ο φίλος μου ο Βαγγέλης με είχε προειδοποιήσει, «Alex, σου φέρνω ένα Passat σκέτη τρέλα, θα πάθεις όταν το δεις...». Έτσι λοιπόν περίμενα και εγώ με περιέργεια να δω αν άξιζε αυτός ο Γερμανός που ερχόταν στην Αθήνα από την Κόρινθο. Με το που έσκασε μύτη πραγματικά πάθαμε, «ρε συ Βαγγέλη τι είναι αυτό; R36; είναι δυνατόν;...» (ακολουθούν διάφορα επιφωνήματα χαράς και εντυπωσιασμού, που αν τα αναφέρουμε θα βγει το περιοδικό ακατάλληλο)

 


Δυστυχώς δεν ήταν original R36...

...αλλά ένα TFSI, που ο τυχερός του ιδιοκτήτης του είχε φορέσει ένα body kit από R36, που όντως ψάρωνε κόσμο. Το όλο κοστούμι αποτελείται από μπροστινό προφυλακτήρα, πλαϊνά σπόϊλερ και καταλήγει πίσω, σε μια απίστευτη κωλάρα από την οποία ξεπετιούνται δεξιά και αριστερά τέσσερα καλογυαλισμένα τελικά, που βγάζουν ένα τρομακτικό ήχο. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι φιμέ μεμβράνες που στο όλο σύνολο του αυτοκινήτου προσθέτουν μια αγριάδα και ένα μυστήριο. Επειδή όμως η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, γι αυτό το λόγο και έχει τοποθετηθεί μια τρομερά λεπτή αλλά designάτη αεροτομή, που είναι εγκατεστημένη πάνω στο πορτ μπαγκάζ. Σαν μια τελευταία πινελιά μπορούμε να προσθέσουμε τα xenon φωτιστικά σώματα που έχει το αυτοκίνητο
Από μηχανικής άποψης..
...ακόμα δεν έχει κάτι πολύ σημαντικό εκτός από μια μετατροπούλα στην εισαγωγή και την εκτόνωση του κινητήρα. Μια βελτίωση που έγινε απλά για να λειτουργεί ακόμα καλύτερα ο δίλιτρος κινητήρας των 200 αλόγων , που τώρα έχει φτάσει κοντά στα 215. Τοποθετήθηκε λοιπόν ένα νέο φίλτρο αέρα, που σε συνδυασμό με την χειροποίητη εξάτμιση και τον αγωνιστικό καταλύτη κατάφερε να ζωντανέψει ακόμα περισσότερο τον ήδη ζωντανό TFSI κινητήρα. Στο πολύ κοντινό μας μέλλον οι δηλώσεις του ιδιοκτήτη είναι ότι θα δούμε και μηχανικές επεμβάσεις, που θα τρίβουμε τα μάτια μας.
Το απαραίτητο συμπλήρωμα...
...είναι το ηχοσύστημα. Ένα ηχοσύστημα που μπορεί να μην έχουν δοθεί τόσα χρήματα, όσα για το look, όμως και αυτό αποτελείται από επώνυμα και αξιόπιστα προϊόντα, και το αποτέλεσμά του είναι αρκετά καλό. Και ας ξεκινήσουμε από την πηγή. Εδώ έχουμε την κυριαρχία της Pioneer. Η εν λόγο εταιρεία  έχει να επιδείξει τα τελευταία χρόνια μια σειρά από αρκετά ενδιαφέρουσες συσκευές για το αυτοκίνητο. Ένα πολύ δημοφιλές δείγμα αυτών είναι και το radio/cd/mp DEH-P9600. Τώρα όσο αφορά τα ηχεία, εδώ έχει βάλει τη σφραγίδα της η Beyma με τέσσερα τεμάχια ηχεία 6M και 2 tweeter. Το sub προέρχεται από την Emphazer, ενώ ο... χαμάλης ενισχυτής είναι της SPL. Ο ήχος είναι αρκετά ποιοτικός αν και δεν έχει την τρομερή δύναμη. Αλλά όλα αυτά ρυθμίζονται έτσι κι αλλιώς.
Στο δρόμο...
...που βγήκαμε για να το δούμε, αυτό που διαπιστώνεις για άλλη μια φορά είναι το άψογο κράτημα που παρέχουν οι αναρτήσεις της Bilstein και το ομαλό φρενάρισμα που χαρίζουν οι τρυπητοί και χαρακτοί δίσκοι της Brembo. Στην επιτάχυνση εμείς δεν μπορέσαμε να δούμε διαφορά, μιας και δεν το είχαμε οδηγήσει πριν της επεμβάσεις, φυσικά το αυτοκίνητο κινείται πολύ γρήγορα, αυτό είναι δεδομένο, 215 άλογα είναι αυτά, δεν είναι και λίγα, ο ιδιοκτήτης του όμως μας επιβεβαίωσε ότι το Passat έγινε ένα κλικ πιο νευρικό.
Γενικά...
...πρόκειται για μια πολύ καλή δουλειά, όσο αφορα κυρίως το look, όμως είναι κρίμα να μένει μόνο στα 215 άλογα. Θα περιμένουμε λοιπόν να γίνει κάτι και να φτάσει αισίως καμιά 300αρια. Τότε θα είναι πραγματικά όλα τα λεφτά...

 

Copyright © 2018, Street Demons. All Rights Reserved.

Design by: DiabloDesign.eu