Ποιος είπε ότι χρήμα και δύναμη δεν συνδυάζονται; Ποιος είπε ότι τα χλιδάτα αυτοκίνητα υστερούν σε δύναμη ή το αντίστροφο; Η απάντηση είναι πως στην Ελλάδα όλα γίνονται!!! Αρκεί να υπάρχει η σωστή υποδομή και βάση για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Έτσι λοιπόν, έχοντας ως βάση το πολύ καλό Α3 πρώτης γενιάς από την AUDI, όλα πήραν τη σειρά τους

 

Ο βασικός κινητήρας της σειράς δεν είναι άλλος από τον 8βάλβιδο 1600άρη με ντιζάτη πεταλούδα και κωδικό AKL. Η ιπποδύναμη του κινητήρα διπλασιάστηκε με τις τονωτικές ενέσεις που του έγιναν και οι οποίες δεν ήταν λίγες. Η αρχή έγινε με την προσθήκη μιας Τ 25 από την γνωστή GARRETT, η οποία συνοδεύτηκε με τα σιλικονούχα κολάρα της  Samco και συνδέθηκε με το χειροποίητο intercooler. Οι ενδιάμεσες σωληνώσεις αλουμινίου είναι πολύ μελετημένης και προσεκτικής κατασκευής, εφάμιλλες με την ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζει το κινητήριο σύνολο. Οι αλλαγές όμως δεν σταματάνε εδώ. Η πλαστική πολλαπλή εισαγωγής που συνόδευε τον κινητήρα πήρε πόδι και στη θέση της ήρθε μια ίδια, μεταλλικής κατασκευής όμως. ικανή να αντέχει τις πιέσεις του turbo που δουλεύει στα 0,75 bar σταθερής πίεσης και 0,9 overboost. Εκτός αυτού όμως, με το που ανοίγει το εμπρός καπό η extra μπεκιέρα της Sider Pro σου βγάζει το μάτι με τον ενσωματωμένο ρυθμιστή καυσίμου. Ναι, καλά καταλάβατε! Αυτό το Α3 είναι 8μπεκο, με τα επιπλέον μπεκ να προέρχονται από Civic V-TEC. Μίλησε κανείς; Και συνεχίζουμε αναφέροντας ότι τα εργοστασιακά έμβολα έδωσαν την θέση τους σε άλλα σφυρήλατης κατασκευής, για να μειωθεί και άλλο η σχέση συμπίεσης και να μην επηρεαστεί η αξιοπιστία του κινητήρα. Για την ασφάλειά του φροντίζει η εργοστασιακή σκάστρα που φοράνε και τα μεγαλύτερα αδερφάκια του (S3) και είναι κατασκευή της Bosch, ενώ για την αναπνοή του το φίλτρο ελεύθερης ροής της JR είναι τοποθετημένο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι.
Για τη σωστή διαχείριση και των 200+ ίππων του κινητήρα φροντίζει ένας παράλληλος εγκέφαλος, ο οποίος, με τη χαρτογράφηση που έχει, μπορεί να ανταπεξέλθει στις αυξημένες πλέον ανάγκες του κινητήρα.Το εξωτερικό look του αυτοκινήτου έγινε πιο πολεμικό με την προσθήκη του kit του S3 από την Riger. Έτσι λοιπόν το intercooler αερίζεται αρκετά καλά, αφού η σήτα του προφυλακτήρα δεν καταφέρνει να το κρύψει από τα αδιάκριτα βλέμματα. Αντίστοιχα ο πίσω προφυλακτήρας αφήνει χώρο για την ανοξείδωτη εξάτμιση μεγάλων διαστάσεων να προβάλει στη δική της θέση στο κάτω αριστερό μέρος του προφυλακτήρα. Αναμφίβολα οι φιμέ διαφάνειες στα παράθυρα δίνουν το δικό τους χρώμα και κάνουν ωραίο contrast με το ασημί μεταλλικό χρώμα του αυτοκινήτου. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KW αναλαμβάνουν να στρίβουν το βαρύ αμάξωμα και του δίνουν την ικανότητα να μπορεί να περάσει στο δρόμο την επιπλέον ισχύ. Σε αυτό συντελούν και τα 16άρια λάστιχα της AVON ZZ3 σε διαστάσεις 205/55/ZR16 φορεμένα στις πεντάμπρατσες νικελωμένες ζάντες της ΑΤΡ. Σε καταστάσεις πανικού δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού τα εργοστασιακά φρένα με τα (μαμά) σωληνάκια υψηλής πίεσης από την αντλία των φρένων έχουν αρκετή αντοχή και διάρκεια.
Στο πολύ καλό, εργονομικό και καλαίσθητο εσωτερικό τίποτα σχεδόν δεν προδίδει τον διαφορετικό χαρακτήρα αυτού του Α3. Και λέμε σχεδόν, γιατί το έμπειρο μάτι θα προσέξει το μπαρόμετρο της Turbo Pro και το hallmeter της Autogauge να δεσπόζουν στην αριστερή κολώνα. Κατά τα άλλα, η ΜΟΜΟ έχει συνδράμει στην αισθητική του εσωτερικού με τον επιλογέα ταχυτήτων και το κάλυμμα του χειρόφρενου, που έχουν ανάμικτες πινελιές δέρματος και αλουμινίου.Υπάρχει όμως και το ανάλογο επίπεδο πληρότητας στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης, απόλαυση που έρχεται μέσω του ηχοσυστήματος της Kenwood. Το R-CD που διαθέτει είναι υψηλής απόδοσης, η οποία ενισχύεται με ένα σετ ηχείων ισχύος 180 watt εμπρός και 320 watt πίσω. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και ένας πεντακάναλος ενισχυτής της SIGNAT στον χώρο αποσκευών που οδηγεί 2 subwoofer της Mac Audio διαστάσεων 10 ιντσών το καθένα. Και τα δύο όμως είναι καλά φυλαγμένα σε μια κούτα, της οποίας η ποιότητα κατασκευής είναι ανάλογη με αυτή του υπόλοιπου αυτοκινήτου.Καταλάβατε λοιπόν πως μπορείς να κάνεις ένα όμορφο και χλιδάτο αυτοκίνητο να γίνει αξιοπρεπέστατο στον τομέα των επιδόσεων και όχι μόνο. Μακάρι και άλλα αυτοκίνητα να μπορούσαν να συνδυάσουν το κυριλέ με το αλήτικο....