Explosion   -   Το Punto είναι ένα από τα μοντέλα της Fiat, που έχουν αγαπηθεί πολύ από το νεανικό κοινό και όχι μόνο. Θα μπορούσαμε δε να πούμε ότι έχει γίνει μόδα, αφού καθημερινά βλέπουμε πολλά, όπου το καθένα έχει να επιδείξει κάτι το διαφορετικό. Το συγκεκριμένο εκτός από μαγευτική εμφάνιση έχει και ένα εκρηκτικό ηχοσύστημα..

 


Μόδα μάλιστα που δε θα παλιώσει ποτέ και δε θα μπει στο παρασκήνιο, αφού, αν βγεις μια βόλτα, είμαι σίγουρος πως θα αντικρίσεις πολλά puntakia βελτιωμένα μέχρι εκεί που δεν πάει. Πολλά από αυτά μάλιστα είναι ικανά να πατήσουν στην κυριολεξία αυτοκίνητα πολύ ακριβότερα και με τα διπλάσια κυβικά. Ο Γιώργος εκτός από τα γκάζια γουστάρει να τραβάει τα βλέμματα πάνω του, τόσο με την εμφάνιση του αυτοκινήτου του, όσο και με τη δυνατή μουσική.

Το αρχικό project ήταν η αισθητική βελτίωση του αυτοκινήτου, η οποία ολοκληρώθηκε μετά από άπειρες ώρες σκέψεις και βαθύτατων στοχασμών(...). Αφού ο Γιώργος δημιούργησε την εικόνα του αυτοκινήτου, που ήθελε, στο μυαλό του αποφάσισε να τη φέρει εις πέρας. Αρχικά, ο εργοστασιακός προφυλακτήρας του sporting αντικαταστάθηκε από αυτόν του Punto gt αγριεύοντας έτσι τη μουράκλα του αυτοκινήτου, σε συνεργασία με την προσθήκη που μείωσε ακόμα περισσότερο την απόσταση από το έδαφος. Το καπό δέχθηκε αρκετές επεμβάσεις, αφού εκτός από τον αεραγωγό υιοθέτησε πλέον το στυλάκι Bad Boy αλλάζοντας έτσι ριζικά την ‘'άκακη'' εικόνα του Punto.

Αλλαγές όμως έγιναν και στο πίσω τμήμα του αμαξώματος, όπου η εργοστασιακή θέση της πινακίδας στην τρίτη πόρτα έκλεισε και η πινακίδα μεταφέρθηκε στον προφυλακτήρα. Τα side skirts είναι τα γνωστά που κοσμούν τα περισσότερα punto από την Abarth και μπορούν να θεωρηθούν ως τα πιο όμορφα, που έχουν σχεδιαστεί ποτέ για το συγκεκριμένο μοντέλο χωρίς υπερβολικά στοιχεία πάνω τους. Για να κλείσει ο τομέας της εξωτερικής εμφάνισης, τοποθετήθηκε και μία ‘'φτερούγα'', που, αν και αρκετά μεγάλη, δε θα μπορούσε να θεωρηθεί υπερβολική.

Το ατού όμως του συγκεκριμένου punto δεν είναι ούτε τα πολλά γκάζια, ούτε η εμφάνισή του, αλλά το ηχοσύστημα που με την ένταση και την ποιότητά του μπορεί να αναστήσει ακόμα και νεκρούς. Στην κεντρική κονσόλα θρονιάζεται η Pioneer cdx - m7850, που εκπλήσσει τόσο με την εμφάνιση, όσο και με τις δυνατότητές της. Με μία πιο προσεκτική ματιά όμως θα δεις ακριβώς από κάτω της ένα πανελάκι με τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων, ένα ψηφιακό ευανάγνωστο βολτόμετρο και άλλα δύο κόκκινα κουμπάκια, που θα δούμε πιο κάτω πού χρησιμεύουν.

Στις πόρτες έχει γίνει κατάληψη από την Beyma, που καταλαμβάνει ολόκληρη την πόρτα, σε τέτοιο σημείο που αφαιρέθηκαν μέχρι και οι χειρολαβές. Πιο συγκεκριμένα, κάθε πόρτα αποτελείται από ένα καλαίσθητο και πολύ ποιοτικό panel, που φιλοξενεί επτά 8Μ100 ND (νεοδυμίου) και μία κόρνα CP21. Ήρθε και η ώρα να σας πούμε τι κάνουν τα δύο κόκκινα κουμπάκια κάτω από την πηγή. Από τη στιγμή που αφαιρέθηκαν τα χερούλια από τις πόρτες, έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος, για να μπορούν αυτές να ανοίγουν, οπότε με το πάτημά τους ανοίγει αντίστοιχα η κάθε πόρτα. Καλό εεε; Στο χώρο ‘'αποσκευών'' θρονιάζονται πλέον τα δύο 15ιντσα τέρατα της SPL Dynamics, που γρονθοκοπούν ασταμάτητα με αστείρευτες ποσότητες χαμηλών συχνοτήτων τους πάντες και τα πάντα. Οι ενισχυτές που έχουν αναλάβει το δύσκολο έργο να κάνουν τα ηχεία να πάλλονται είναι δύο. Ο 8502 της ΜΤΧ ‘'παίζει'' τις πόρτες και ένας της Kole Audio κινεί τα δύο sub. Για να μη στεγνώσει από ρεύμα ποτέ το ηχοσύστημα, ο Γιώργος φρόντισε να τοποθετήσει δυο μπαταρίες και έναν πυκνωτή χωρητικότητας 2,5F της Kole. Η πρώτη βρίσκεται στην εργοστασιακή θέση και είναι της Optima και η δεύτερη, που είναι και πιο ντροπαλή, βρίσκεται κάτω από την κούτα, που φιλοξενεί τα δύο διπλοπινικά sub και είναι η 900 της Exide. Για την αποφυγή παρασίτων και αλλοιώσεων στο σήμα, όλες οι καλωδιώσεις είναι της Impact και οι ασφαλειοθήκες της Phonocar. Αυτή είναι η μυστική συνταγή της επιτυχίας και το αποτέλεσμα αυτής το βλέπετε και μόνοι σας. Εκπληκτική εμφάνιση και ηχοσύστημα, ικανό να ισοπεδώσει ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο...