Street Demons

Αυτοκίνητα - μηχανές, Events,
Happenings, Lifestyle, Συνεντεύξεις, Φωτογραφήσεις, Μουσική και πολλά άλλα...

.  .

Motos

Μιας και στο Street Demons παρουσιάζουμε και γρήγορες μοτοσικλέτες που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, πιστεύω ότι αυτές δεν πρέπει να τις ξεχωρίζουμε από τα κυβικά τους (1000 κυβ. 600 κυβ. 250 κυβ.), αλλά από τη δουλειά που έχει γίνει πάνω σε αυτές και από τις εργατοώρες που θυσιάστηκαν για την ολοκλήρωσή τους. Δείτε λοιπόν μια «πάπια» που αξίζει τα λεφτά της, αλλά φέρνει και... ψωμί στο σπίτι του ιδιοκτήτη.

 

Ο Σάββας είναι ένα παλικάρι που κοντεύει να φτάσει τα 30 του χρόνια και από μικρός έχει μυηθεί στις κόντρες. Όχι όμως κόντρες με μεγάλες μοτοσικλέτες (όχι πως θα τον χάλαγε βέβαια), αλλά με τα γνωστά παπάκια που όλοι μάθαμε να οδηγάμε. Έχει περάσει από πολλά στάδια μετατροπών, αλλά και από διάφορα μηχανάκια στα οποία, όπως είναι ευκολονόητο, ο Σάββας έχει βάλει το χεράκι του σε όλα. Super Cub 90, GLX 50, Astrea Grand, C100 αλλά και WR 200, XT 600, ΤΤ 600, όλα φτιαγμένα και ραμμένα από τα χεράκια του. Όλοι οι πιτσιρικάδες της γειτονιάς, όταν θελήσουν να κάνουν κάτι στα μηχανάκια τους, συμβουλεύονται τον Σάββα, όταν έχουν κόντρα, τους τα προετοιμάζει ο Σάββας, όταν θέλουν ένα μηχανάκι γρήγορο και για βόλτα χωρίς προβλήματα, πάλι ο Σάββας έχει την λύση. Και όλα αυτά βέβαια μέσα στην είσοδο του σπιτιού του με εργαλεία δικά του (λόγω έλλειψης αναγκαίων εργαλείων και κατάλληλου συνεργείου), αλλά και με την ταλαιπωρία που υποβαλλόταν, να λύνει όλα τα μοτέρ γονατιστός. Έχει καθίσει μερόνυχτα χρησιμοποιώντας για φωτισμό εξωτερικές λάμπες και φακούς αλλά και τα φώτα της εισόδου του σπιτιού του, προκειμένου να προετοιμάσει μηχανάκια ακόμα και μια ώρα πριν γίνει η κόντρα.

Το παπί του Σάββα είναι ένα «σκελετωμένο» C90 12Volt με μοτέρ, που έχει αφήσει ιστορία στο χώρο των ανθεκτικότερων μοτοποδηλάτων της δίτροχης πορείας. Όλα τα περιττά βάρη έχουν πάρει πόδι για τον κάδο απορριμμάτων και στη θέση τους έχουν μπει άλλα ελαφρύτερα ή ακόμη και το απόλυτο τίποτα. Εξωτερικά το πρώτο που αντικρίζεις βλέποντας το είναι ένα παπάκι, από τη μέση και πίσω και ένα ποδήλατο από τη μέση και μπροστά. Το χρώμα που κυριαρχεί είναι το μπεζ μετά από πειραματισμούς του Σάββα με διάφορες αποχρώσεις του φωσφοριζέ πορτοκαλί, μαύρο, λίγο χακί και κόκκινο. Επίσης μπροστά έχει γίνει και αερογραφία της καρό σημαίας, έτσι για να ανέβει και η ψυχολογία μας, αλλά και απλά επειδή δεν έχει χάσει ποτέ. Μπροστά η ρόδα του παπιού έχει πάρει πόδι και στη θέση της έχει τοποθετηθεί μια ρόδα ποδηλάτου χωρίς φρένο.

Το πίσω λάστιχο είναι σλικ κατά προτίμηση με διάσταση 1,75 για να ξεκινάει μπούνια και σωστά. Το σύστημα του γκαζιού έχει αντικατασταθεί με εξώγκαζη κατασκευή και η ντίζα του είναι φτιαχτή για να ταιριάζει στην modifa. Η σέλα έχει πεταχτεί στα σκουπίδια και στη θέση της έχει φτιαχτεί μια άλλη ίσα - ίσα για να κάθεται ένας μικροσκοπικός κώλος ή για να ακουμπάει η κοιλιά του οδηγού, όταν ψαρώνει στην κόντρα. Και οι αναρτήσεις έχουν πάρει πόδι και στη θέση τους έχουν μπει βέργες αλουμινίου για σταθερότητα στις εκκινήσεις, αλλά και επειδή οι άλλες δεν χρειάζονται πουθενά. Η εξάτμιση είναι απλά ένα ανοξείδωτο μπουρί, κενό από μπροστά έως πίσω και ο θόρυβος που κάνει σηκώνει νεκρούς από τους τάφους. Μάγκες αυτά είναι τα εξωτερικά που βλέπεις στο παπί του Σάββα, σίγουρα όμως θα θέλετε να μάθετε και τα έσω. Σ' εμάς ο Σάββας άνοιξε την καρδιά του και θα σας πούμε τα μυστικά του. Όχι δεν είμαστε ρουφιάνοι, έχουμε το ΟΚ από τον πιλότο.Αν και μικρός, ο κινητήρας κρύβει πολλά μυστικά και πολλά γκάζια. Το πιστόνι έχει αλλαχτεί με άλλο τις Kitaco, από 50χιλ έχει γίνει 59,5χιλ., όπως και το χιτώνιο που έχει αλλαχτεί για να μπει το μεγαλύτερο πιστόνι και είναι με την επίστρωση Nikasil. Ο εκκεντροφόρος είναι άλλος πιο άγριος από την εταιρεία kitaco που δίνει δύναμη στα ψηλά και μόνο. Οι βαλβίδες είναι αλλαγμένες με άλλες μεγαλύτερες (οπότε μεγαλώσανε και οι έδρες μαζί) και είναι και χρωμιωμένες, για να γλιστράει το μείγμα ευκολότερα.

Οι θυρίδες τις κεφαλής εννοείται πως δεν θα έμεναν αγυάλιστες, γι' αυτό και βγήκε εξολοκλήρου η κεφαλή από το μοτέρ, τοποθετήθηκε στον πάγκο με τα φλεξίμ και γυαλίστηκε μέχρι να νιώσει ο Σάββας ότι θα έπαιρνε τα maximum αποτελέσματα. Το βολάν με τα πηνία αφαιρέθηκε από την αριστερή μεριά του μοτέρ και μαζί του η καμπάνα από τη δεξιά. Και τα δυο μαζί πήραν την οδό του ελαφρώματος, για να ανεβάζει γρηγορότερα και ευκολότερα. Αυτό που δεν θα μπορούσε να «μην» ελαφρώσει είναι ο στρόφαλος. Αφού λοιπόν είχε λυθεί όλο το μοτέρ, ο στρόφαλος πήγε στο τόρνο και... 1<sup>ον</sup> ελάφρωσε κατά πολύ... 2<sup>ον</sup> έγινε τριγωνικός και... 3<sup>ον</sup> απέκτησε και διαδρομή. Τη διαδρομή του στροφάλου δεν θέλησε ο Σάββας να μας την πει. Κράτησε και κάτι για εκείνον. Αφού όλα λοιπόν αλλάχτηκαν κατά μια έννοια και έκλεισε το μοτέρ, δεν θα μπορούσε να δουλέψει με τα μαμά ρεύματα και καρμπυλατέρ. Για την πολύ πλούσια παροχή καυσίμου τοποθετήθηκε ένα Keihin 32 στα πλάγια φυσικά με κολάρο λαστιχένιο, που μέσα έχει σύρματα για να μην κοπεί ποτέ από τους κολιέδες που το σφίγγουν. Για τα ρεύματα επιλέχτηκε η ηλεκτρονική της Daytona με στάδια ρεύματος (επιλέγεις χρήση δρόμου, χρήση Racing), ενώ για έναν πολλαπλασιαστή που θα δούλευε με την ηλεκτρονική, επιλέχτηκε και αγοράστηκε ένας από NSR 250 (δίχρονο). Το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό... Η βενζίνη που δουλεύει ο Σάββας είναι η BP Ultimate 100άρα. Αν ρωτάτε γιατί, μάλλον η συμπίεση είναι η αιτία. Το παπί πάει κόντρες μέχρι τα 300m και σ' αυτά τα μέτρα έχει στεναχωρήσει πολλά μηχανάκια.

Έχει στεναχωρήσει είπαμε πολλά μηχανάκια όπως XT 600 με εξάτμιση, κιτ, φίλτρο, Ζ125 φτιαγμένο και αλλά πολλά που ο Σάββας δεν θέλει να μας πει, για να μην τον περάσουμε λέει για ψώνιο. Όποιος θέλει να τον προκαλέσει με ένα παρόμοιο, ο Σάββας δεν θα πει όχι, όπως δεν θα πει και όχι και σε όποιον θελήσει να το αγοράσει αντί του ποσού των 1500 ευρώ. «Μεγάλωσα πια» μας είπε... και ξεκαθάρισε πως θα δώσει και εγγύηση. Άντε και σε καλή μεριά μάγκες, τα ευρώ που θα βγάλετε, όταν το αγοράσετε.

 

Copyright © 2017, Street Demons. All Rights Reserved.

Design by: DiabloDesign.eu