Μιας και καταφέραμε και η χάρη μας έφτασε στην Καλαμάτα, ευκαιρία είναι να σας παρουσιάσουμε το δημιούργημα ενός πραγματικά «αλλόκοτου» τυπά, που σαν νόημα της ζωής του έχει την τρέλα και την παραξενιά. Ένα 954 έπεσε στα χέρια του και το καημένο υπέστη τέτοιες αλλαγές που, αν το δει η μάνα του, δεν θα το αναγνωρίζει. The bizzard 954 is here... δείτε ασέλγεια!!

 


Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα μαμάτο Honda CBR 954 στη βιτρίνα ενός μαγαζιού. Μια μέρα πέρασε από ‘κει ο εν λόγω τυπάς, του γυάλισε και το αγόρασε. Μετά από λίγο καιρό πέρασε από το ίδιο μαγαζί, για να πει ένα γεια και ο έμπορας δεν το αναγνώριζε, ούτε καν οι φίλοι του δεν το αναγνώρισαν από την ημέρα που το μεταμόρφωσε... Επιλογή του ήταν η πολυχρωμία και κάτι που, αν το κοιτάξεις από πίσω, σε κάνει να μην μπορείς να το αναγνωρίσεις. Όλο το θέμα δηλαδή είναι πως αν το δεις από πίσω, χάνεις την μπάλα και βλέπεις τον Χριστό να πουλάει κούλουμα τις απόκριες. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο το CBR, αλλά και να δείτε τι έχει κάνει ο Ηλίας στο κορμί του. Tattoo body painting. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Έχουμε λοιπόν το 954 στο πλαϊνό stand και ρίχνουμε μια ματιά στα θέματα που κουβαλάει. Όλο το κουστούμι έχει αφαιρεθεί από πάνω της για να πάει στον βαφέα όπου και υπέστη την τρομερή αλλαγή που βλέπετε. Βέβαια πριν από αυτό το βάψιμο υπήρξε και ένα άλλο, εξίσου εντυπωσιακό, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε φωτό, για να σας δείξουμε. Άσχετα λοιπόν με την πολύ καλή δουλειά που έγινε στο 954 η τιμή ήταν αρκετά καλή... 1000 ευρουλάκια μετρητά και τα μυαλά στα κάγκελα.
Το δεύτερο στάδιο ήταν να αλλαχτεί η εξάτμιση, που παίζει και τον πλέον καταλυτικό ρόλο στην ομορφιά της μοτοσικλέτας. Έμαθε λοιπόν ότι στην Πετρούπολη υπάρχει ένας εξατμισάς, που φτιάχνει εξατμίσεις για κάθε τύπου μοτοσικλέτας. Κατέβηκε λοιπόν στην Αθήνα και τον επισκέφτηκε και το αποτέλεσμα μετά από πολύωρη συζήτηση ήταν η κατάληξη του τελικού να γίνει κάτω από την ουρά και μάλιστα σε 4 απολήξεις, δηλαδή 4 μικρότερα τελικά ίδια με αυτά της MV Agusta 750.
Το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό και πολύ όμορφο. Η πρωτότυπη αυτή κατασκευή ήταν μία εργασία που κράτησε αρκετά, το αποτέλεσμα δεν ήταν μόνο αισθητικό, αλλά και αποδοτικό. Η μοτοσικλέτα κέρδισε δύναμη παντού και δεν έχασε πουθενά μαζί με την προσθήκη και τη βοήθεια ενός ελεύθερου φίλτρου από την KN. Το κόστος της κατασκευής αυτής είναι... κρατηθείτε... 2000 ευρώ. Οι εξατμίσεις είναι ένα έργο τέχνης. Στη βόλτα που το έκανα διαπίστωσα ότι η μοτοσικλέτα είναι άψογη στη λειτουργία της και τα 2000 ευρώ μπορεί να ακούγονται υπερβολικά, αλλά αξίζουν αν αναλογιστείτε την ομορφιά που κερδίζετε και την πληρωμή σας από τα χαζά βλέμματα και τον θαυμασμό από τους περαστικούς, βλεποντάς την για πρώτη φορά.
Αφού τελειώσαμε τη φωτογράφηση έπρεπε να φωτογραφίσουμε και τον Ηλία. Αυτά όμως που είδαμε πάνω του είναι κάτι που δεν περιγράφεται.... tattoo, πολλά tattoo, σε βαθμό που παίρνει μέρος και σε διαγωνισμούς. Ένα απο τα αριστουργήματα που έχει πάνω του έχει κερδίσει 1<sup>ο</sup> βραβείο για τα καλύτερα χρώματα, ακριβώς όπως και το μηχανάκι του. Σκουλαρίκια στη γλώσσα, βαμμένα μαλλιά σε διάφορα χρώματα, αλυσίδες και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Είναι ένας Rodman αλά Ελληνικά. Επειδή όμως η εμφάνιση καμιά φορά σε στιγματίζει και προδιαθέτει τους άλλους, σας πληροφορούμε πως ό,τι βλέπετε δεν έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του. Είναι ένα άψογο παιδί με λόξα στις μοτοσικλέτες και με αγάπη γι' αυτές.