Gareth Bale και Sergio Agüero είναι οι νέοι παγκόσμιοι πρεσβευτές της Nissan στο UEFA Champions League!

 

Η Nissan, επίσημoς παγκόσμιος αυτοκινητικός χορηγός του UEFA Champions League, ανακοίνωσε πως το εξτρέμ της Ρεάλ Μαδρίτης Gareth Bale και ο επιθετικός της Manchester City Sergio Agüero, αποτελούν τους νέους παγκόσμιους πρεσβευτές, αλλά και τους “Μηχανικούς Ενθουσιασμού” της φίρμας.

 

Ως οι νέοι  παγκόσμιοι πρεσβευτές της Nissan, οι Bale και Agüero θα βοηθήσουν την Nissan να φέρει τους  φιλάθλους πιο κοντά στη δράση του UEFA Champions League. Συγκεκριμένα, τα δύο αστέρια του παγκόσμιου ποδοσφαίρου αναμένεται να διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο κατά τη διάρκεια της σεζόν στη δημιουργία ενθουσιασμού για τους οπαδούς του UEFA Champions League, ξεκινώντας με έναν πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια αποκλειστική ταινία που δημιουργήθηκε από τη Nissan.

 

Σχετικά με τον νέο του ρόλο ως παγκόσμιου πρεσβευτή της Nissan, ο Gareth Bale είπε: «Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεργαστώ με τη Nissan με αφορμή την χορηγία της στο  UEFA Champions League. Έχοντας κερδίσει το συγκεκριμένο τουρνουά δύο φορές με την Real Madrid,  γνωρίζω πως ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και ξέρω ότι απαιτείται πολύ σκληρή δουλειά για να κερδίσεις. Είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά τουρνουά στον κόσμο και ανυπομονώ να μοιραστώ  τον ενθουσιασμό μου με τους οπαδούς."

 

 

Από την πλευρά του, ο Sergio Agüero πρόσθεσε και  αυτός τον ενθουσιασμό του για την συνεργασία του με τη Nissan δηλώνοντας : “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεργαστώ με τη Nissan. To UEFA Champions League είναι ένα άκρως συναρπαστικό τουρνουά με μερικές από τις καλύτερες ομάδες, αλλά και παίκτες και προπονητές στο γήπεδο. Τα δρώμενα κάθε εβδομάδα τόσο εντός όσο και εκτός του γηπέδου δημιουργούν έναν μεγάλο ανταγωνισμού από την πλευρά των παικτών και φυσικά μεγάλο ενθουσιασμό για τους οπαδούς που παρακολουθούν τη διοργάνωση."

 

Ο Jean-Pierre Diernaz, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Nissan Europe σχολίασε: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τους Bale και Agüero στην οικογένεια της Nissan, ως νέους πρέσβεις και “Μηχανικούς Ενθουσιασμού” της μάρκας μας. Στο πλαίσιο της εταιρικής μας σχέσης με το UEFA Champions League, θέλαμε να συνεργαστούμε με πρεσβευτές που καταδεικνύουν αλλά και μοιράζονται τις ίδιες αρχές με εμάς για καινοτομία και ενθουσιασμό. Γιατί αυτούς; Επειδή, όπως και η Nissan, αναζητούν τις προκλήσεις,  είναι αληθινά καινοτόμοι στο παιχνίδι και κάθε φορά που μπαίνουν στο γήπεδο, μεταφέρουν τον ενθουσιασμό τους  στους οπαδούς."