Άλλη μια ωραία κυρία από τα παλιά γεμάτη αναμνήσεις ήρθε να μας κάνει ευχάριστη παρέα. Θέλοντας να είναι πάντα επίκαιρη και σύγχρονη, πέταξε τα παλιά της ρούχα και ντύθηκε με ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σύμφωνα με τις επιταγές που προστάζει η μόδα
Η ανανέωση της μεγάλης κυρίας δεν περιορίστηκε μόνο στο εξωτερικό lifting. Μεταμορφώθηκε και εσωτερικά, ανανεώνοντας την ψυχή της στο έπακρο με αρκετές τονωτικές δόσεις ενέργειας. Η νέα ψυχή αυτού του πανέμορφου Ascona προέρχεται από το μεταγενέστερο σπορ μοντέλο που ακούει στο όνομα Calibra. O ατμοσφαιρικός κινητήρας των 2.000 κυβικών εκατοστών με τις 16 βαλβίδες και τους 2 επικεφαλείς εκκεντροφόρους αποδίδει 150 ίππους, προσδίδοντας στο ελαφρύ αμάξωμα αξιοπρεπέστατες επιδόσεις. Το κινητήριο σύνολο περνάει τη ροπή του στους (πίσω) κινητήριους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων της Getrag και ενός ενισχυμένου αγωνιστικού σετ συμπλέκτη. Όλα αυτά καταλήγουν στο μπλοκέ διαφορικό, επίσης της Getrag. Όπως είδατε ο χώρος του κινητήρα είναι ένα κόσμημα. Σε αυτό συντελούν το νικελωμένο καπάκι των βαλβίδων, το δυναμό και το ψυγείο. Δεν πρέπει να παραλείψουμε και την αερογραφία - κόσμημα στον καθρέπτη του κινητήρα να απεικονίζει τον Bob Marley. Αν τώρα αναρωτιέστε τι είναι αυτό το ανοξείδωτο τραπέζιο πράγμα πάνω από τον κινητήρα, η απάντηση είναι απλή. Είναι ο νέος θάλαμος ηρεμίας του κινητήρα που καταλήγει ο εισερχόμενος αέρας από τη φιλτροχοάνη της Simota. Ο μεγάλος χώρος στον κινητήρα επαρκεί για να τοποθετηθούν και τα αναγκαία παρελκόμενα εξαρτήματα, όπως το ψυγείο λαδιού, το σύστημα του νίτρο με 75 επιπλέον PS και το χειροποίητο χταπόδι. Αυτό καταλήγει σε δύο ανοξείδωτα τελικά καζανάκια με δύο απολήξεις στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Οι αλλαγές όμως συνεχίζονται και στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προέρχονται από την Koni και, συνδυασμένες με τα ελατήρια χαμηλώματος 5 εκατοστών της Eibach, δίνουν στον οδηγό την ικανότητα του απόλυτου ελέγχου του αυτοκινήτου και τη χάραξη των δικών του γραμμών όταν το επιθυμεί. Τα φρένα ευνόητο είναι πως έχουν αντικατασταθεί λόγω του διαφορετικού χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι μπροστινές και πίσω δαγκάνες προέρχονται και αυτές από το Calibra, ενώ οι τρυπητοί και χαρακτοί δίσκοι σε όλους τους τροχούς είναι της Brembo. Τα υγρά φρένων που κατεβαίνουν από τη μεγαλύτερη τρόμπα και το σερβό της ΑΤΕ διοχετεύονται μέσω σωλήνων υψηλής πίεσης. Τα ελαστικά της Avon είναι φορεμένα σε ζάντες της Borbet με διαφορετικές διαστάσεις όμως εμπρός με πίσω
Οι εντυπωσιακότερες αλλαγές του αυτοκινήτου όμως εντοπίζονται στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό μέρος του. Το φανταχτερό πορτοκαλί χρώμα του Ascona τονίζεται ακόμα περισσότερο από το άψογο body kit που το συνοδεύει. Αεραγωγός στον ουρανό, αεραγωγός στο καπώ τύπου Evo, χειροποίητοι αεραγωγοί στα πίσω φτερά σαν βράγχια καρχαρία, μαρσπιέδες τύπου Leon, χειροποίητοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή τύπου Supra, καθρέπτες Μ3, πόρτες χωρίς χειρολαβές, αεροπορικού τύπου τάπα βενζίνης, φιμέ διαφάνειες στα παράθυρα, γραφικά τύπου Fast & Furious, μονός καθαριστήρας εμπρός, σίτες στους προφυλακτήρες. Θέλετε και άλλα;
Έχουμε μπόλικα ακόμα!!! Μόλις ανοίξετε την πόρτα του οδηγού θα μείνετε άναυδοι με την κατασκευή και το look του εσωτερικού! Καθίσματα bucket της Recaro παρακαλώ, πεταλιέρες Sparco, διάκτινο τιμόνι και αλουμινένιος επιλογέας με ενσωματωμένο το κουμπί του νίτρου επίσης της Sparco, κουμπί για την εκκίνηση του κινητήρα, όργανα στην κολώνα του οδηγού της Auto Gauge για θερμοκρασία νερού και λαδιού, ψηφιακά όργανα από Cadett Gsi, κονσόλα οροφής, χειροποίητο πολυεστερικό ταμπλό με γραφικό το σήμα της Opel που φιλοξενεί και την τηλεόραση, το dvd και το Playstation II. Για τις δύσκολες ώρες ή μετά από μια κουραστική μέρα, ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν τα ποτάκια τους από το μπαράκι που διαθέτει το εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα τετράτροχο όχημα στον (παλιά) χώρο αποσκευών του.