ΟΤΑΝ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑLΗ MERA...Εκεί που κάθεσαι αραχτός στην πολυθρόνα του μπαλκονιού σου και πίνεις μια κρύα φραπεδιά, ξαφνικά περνάει ένας παππούς με ένα Almera ίδιο με το δικό σου και τρως την απόλυτη ξενέρα!

 


Όλα αυτά που αισθανόσουν τόσο καιρό για το καμάρι σου, μέσα σε μια στιγμή χάνονται! Κάτι πρέπει να κάνεις και πολύ γρήγορα μάλιστα! Κάπως έτσι έχει η περίπτωση του Στέργου, ο οποίος μετά από μία φρικτή συνάντηση με ένα Almera, που το οδηγούσε ένας παππούς, πήρε τη μεγάλη απόφαση... Έπρεπε όπως και δήποτε να το κάνει τόσο τούμπανο, ώστε να ξεχωρίζει από το πλήθος των γιαπωνέζικων αυτών sedan.

Μιας και το Nissan χρειαζόταν ολική μεταμόρφωση, κατάλληλο για αυτό το πρόβλημα ήταν το κατάστημα Savvakis R&D, το οποίο εξειδικεύεται στα... facelift! Όλα άρχισαν από τους μαμά προφυλακτήρες, οι οποίοι με τη βοήθεια πολυεστερικής κατασκευής έδωσαν στο αυτοκίνητο μεγάλη δόση αγριάδας. Πιο συγκεκριμένα, στον μπροστινό δημιουργήθηκε ένα μεγάλο άνοιγμα στο κέντρο, το οποίο καλύπτεται από σήτα και στο κάτω μέρος του προστέθηκε ένα "νύχι". Για να συμπληρωθεί η επιθετική εικόνα, τοποθετήθηκαν φρυδάκια στα φανάρια, τα οποία ταιριάζουν γάντι με το υπόλοιπο look. Παρόμοια και με το πίσω μέρος, όπου ο προφυλακτήρας χαμήλωσε και φούσκωσε κάποιους πόντους, ενώ μέσα από τα κενά που διαθέτει κάνουν την εμφάνισή τους οι δύο μπούκες της εξάτμισης. Κερασάκι στην τούρτα στο πίσω μέρος του Almera είναι η ρυθμιζόμενη "φτερούγα", η οποία βοηθάει κάπως και στις υψηλές ταχύτητες. Στο πλάι, τώρα, επιλέχθηκε ένα ζευγάρι μαρσπιέ, ώστε να συμπληρωθεί το σύνολο...

Έχει και γκάζια!

Με τέτοιο look έπρεπε και ο κινητήρας να ζωντανέψει λίγο σε γκάζια. Για αυτό, λοιπόν, το φιλτροκούτι πήρε δρόμο και τη θέση του πήρε ένα φίλτρο της Simota, τα μπουζί αλλάχτηκαν με άλλα ιριδίου παρέα με τα μπουζοκαλώδια και για περισσότερο καύσιμο τοποθετήθηκε ένας ρυθμιστής πίεσης βενζίνης.

Στρίβει κιόλας.

Για να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά αλλά και η εμφάνιση, τοποθετήθηκε μία τετράδα αμορτισέρ της KYB με ελατήρια της H&amp;R, τα οποία χαμήλωσαν το αμάξωμα κάνοντάς το<br />πιο... δεμένο. Οι μαμά ζάντες πήραν μία θέση στην αποθήκη και τη θέση τους πήραν οι πανέμορφες Kosei Racer 17 ιντσών, οι οποίες πατάνε πάνω σε λάστιχα Toyo T1R διάστασης 205/40-17. Στη συνέχεια, τα φρένα βελτιώθηκαν, με τα μπροστινά να είναι τρυπητά της Brembo και τα πίσω να προέρχονται από το 2λιτρο μοντέλο, ενώ τα σωληνάκια αντικαταστάθηκαν με άλλα υψηλής πίεσης.

Τι είναι αυτό;

Ναι! Πρόκειται για μία full βελτίωση, μιας και ο Στέργος έβαλε στο καμάρι του και δυνατό ICE. Πηγή της Alpine αλλά και πλήρες σύστημα ηχείων, τα οποία πρέπει να ομολογήσουμε ότι είναι θηριάκια. Βέβαια, εκτός από τα ηχεία και τις λοιπές συσκευές, στο ταμπλό έχει γίνει μία απίστευτη σε χρώμα κατασκευή, η οποία βρίσκεται εκεί για να φιλοξενήσει την 7,5 ιντσών οθόνη, που προβάλλει τα παιχνίδια του Playstation. <br />Αυτό βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Υπογραφή στο ICE βάζει το κατάστημα Sound Crash Sarikas, το οποίο έκανε απίστευτη δουλειά...

Full Extra!

Αυτό το αυτοκίνητο ευχαριστιέσαι να το οδηγάς, να το βλέπεις αλλά και να το ακούς. Είναι ένα παράδειγμα ότι, όταν κάποιος αγαπάει το χώρο του αυτοκινήτου και της βελτίωσης, μπορεί να κάνει το όχημά του απίστευτο, χωρίς να περάσει τα όρια της λογικής. Οπότε ένα μεγάλο μπράβο στον ιδιοκτήτη!