Μαντίλι Καλαματιανό.  Πήγαμε σε ένα χωριό της Καλαμάτας, επονομαζόμενο Άρης, και ανακαλύψαμε παλικάρια που ασχολούνται με τους 2 τροχούς. Όχι μόνο είδαμε γούστο στις μοτοσικλέτες τους, άλλα και τρέλα... που δεν πάει στα βουνά, άλλα στα μυαλά των Καλαματιανών. Το εν λόγω Tdm 900 της παρουσίασής μας δεν είναι μόνο γουστόζικο, αλλά και δυνατό, αφού με την προσθήκη των εξατμίσεων εκτίναξε τη ροπή του και τη δύναμή του στα ύψη...

 


Όχι μαντίλι Καλαματιανό, για να δέσω στο λαιμό... αλλά μαντίλι Καλαματιανό... so you can clean your  tears mother f@ckers! Είναι τόσο όμορφο που θα κλάψετε αν το δείτε από κοντά, αλλά και από τις φωτογραφίες μας. Μπλε σκούρο, με ασημί αποχρώσεις σε διάφορα σημεία της μοτοσικλέτας, νίκελ εξατμίσεις και μαύρες ζάντες είναι τα χρώματα που επικρατούν στην εικόνα που συνθέτουν το TDM μας. Το 900 πρέπει να πούμε πως βρίσκεται στο δρόμο από το 2002 και μέσα σε 2 χρόνια έχει γίνει το πιο εμπορικό μηχανάκι που κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους. Θα δείτε να το κυκλοφορούν από: χεσμένους χλεχλέδες με γυαλιά, που το πήραν για να κάνουν τη λεζάντα τους στην καφετέρια που αράζουν, αφού όταν πήγαιναν τις άλλες φορές έμεναν απαρατήρητοι (...και έτσι μένουν και τώρα) μέχρι κουστουμάτους δικηγόρους που πάνε στην δουλειά τους και μέχρι φουσκωτούς νυχτόβιους για τη γρήγορη μετακίνησή τους, αφού το TDM είναι παιχνίδι μέσα στην πόλη και «γλιστράει» εύκολα… με πιάνετε τι θέλω να πω έτσι!!! Ο Τάκης όμως έχει τη δικιά του κατηγορία... Είναι μέσο μετακίνησης, αφού ορισμένες φορές φοράει και τη βαλίτσα που έχει στο πίσω μέρος της, είναι η πώρωσή του, κάνει την καύλα του, το σηκώνει όποτε του «σηκωθεί» και φοράει πάντα κράνος. Πραγματικά μια δικιά του κατηγορία που... τον κάνει να ξεχωρίζει, όπως θα ξεχώριζε μια μύγα μες στο γάλα.
Όποτε θέλει λοιπόν είναι κυριλέ με βαλιτζούλα και όποτε θέλει είναι ο σουζάκιας που θα φύγει από το φανάρι και θα το στήσει στη μια ρόδα για πλάκα, έτσι επειδή το γουστάρει. Φοράει σκριπάκια στο τιμόνι από την Renthal, για να χουφτώνει το γκάζι και να κάνει τα δικά του, μαξιλαράκια στα φρένα για να τα χουφτώνει όταν χρειαστεί, και φοράει τις after market εξατμίσεις της Remus. Αλουμινένιες, γυαλισμένες και ο θορυβός τους; Σηκώνει νεκρούς από τον τάφο τους. Αν περάσει από δίπλα σας και είστε χαλαρός, το σίγουρο είναι πως θα ανέβουν οι παλμοί της καρδιά σας στο διπλάσιο με κίνδυνο καρδιακού επεισοδίου. Οι εξατμίσεις αυτές είναι πιο ελαφριές από της μάνας του και έχουν αυτό το οβάλ σχήμα, που του προσθέτει ομορφιά.
Η διαφορά τους από τις τιτανίου ή ανθρακονήματος είναι κάποια γραμμάρια και η χρηματική τους διαφορά είναι ελάχιστη που σε οδηγεί να αγοράσεις μια απο τις δύο άλλες. Ο Τάκης όμως θέλησε τις αλουμινίου, καθώς πιστεύει ότι γυαλίζουν πιο πολύ και είναι πιο όμορφες από τις μαύρες του ανθρακονήματος και το μουντό ματ χρώμα του τιτανίου. Ούτως η άλλως η απόδοση είναι η ίδια <br />και το αποτέλεσμα εκρηκτικό. Η μοτοσικλέτα ελάφρυνε κατά πολύ και η δύναμή της αυξήθηκε κατακόρυφα. Οι σούζες είναι πλέον παιχνίδι ακόμα και με τρίτη και οι ροπές από χαμηλά αυξήθηκαν, ούτως ώστε να μη <br />χρειαστεί να κατεβάσεις ταχύτητα για να επιταχύνεις. Ακόμα και με 6<sup>η</sup> με 30 χιλιόμετρα ανοίγεις το γκάζι και φεύγει χωρίς σκορτσαρίσματα. Σ’ αυτό μπορεί να βοηθάει και το πιο ελεύθερο φίλτρο της BMC που κάνει <br />να εισχωρεί περισσότερος αέρας στον χώρο καύσεως του 900 και παράλληλα μεγαλύτερη έκρηξη, καλύτερη καύσημε την ανάλογη βενζίνη και με τις Remus… καλύτερη εξαγωγή. Όλα είναι ανάλογα!!! Αλλαγμένα είναι και τα λάστιχα που στη νέα τους εκδοχή αλλαγή τους επιλέγησαν αυτά της Michelin με την ονομασία Pilot, τα οποία βαστάνε τον κώλο τους και κάνουν το 900, όταν το οδηγάς, να νομίζεις πως βρίσκεται πάνω σε ράγες τρένου...
Όλα είναι μελετημένα και τίποτα δεν έχει μπει για πλάκα. Στο μέλλον ο Τάκης σίγουρα θα Speedάρει το ήδη υπάρχον εργαλείο του. Οπότε εσείς δεν έχετε παρά να μας παρακολουθείτε για να μη χάσετε τη μετατροπή στο μέλλον.Περιμένουμε Τάκαρε..