Για πόσα 12άρια θα μιλάμε σε αυτό το περιοδικό; Πόσα θα φιλοξενήσουμε ακόμα; Και πόσα είναι τελικά στην Ελλάδα τα 12άρια που κυκλοφορούν και δεν είναι φτιαγμένα; Οι ερωτήσεις αυτές νομίζω ότι πότε δεν θα απαντηθούν, γιατί κανείς δεν μπορεί να μυρίσει τα νύχια του ή να γίνει ο μάντης Κάλχας για να γνωρίζει
Έχει γκάζια πολλά και extra που ξεπερνάνε τα 4.000 ευρώ!!! Ο Μάκης Τσουκλάκης είναι ένας παντρεμένος νεαρός με ένα παιδί και μια δικιά του δουλειά, που του ικανοποιεί όλες τις ανάγκες για να περνάει καλά. Το 12άρι είναι ο έρωτάς του και τον κάνει να αισθάνεται ελεύθερος μέχρι όμως ένα σημείο! Για να φανταστείτε τι παίζει με το εν λόγω άτομο, θα σας πούμε μόνο ότι έτρέξε στην open κατηγορία στην Τρίπολη (σιρκουί) με ένα ZX 600, ανάμεσα στα 1000άρια και στην πρώτη του φορά κατετάγη 4ος στα 600 και 10ος στη γενική με την ομάδα του Γιώργου Χάλαρη. Και το καλό είναι ότι έπεται και συνέχεια παιδιά, γιατί το μικρόβιο μπήκε μέσα του και δεν φεύγει. Περαστικά....Στο 12άρι τώρα. Το 12άρι του Μάκη είναι χρονολογίας 2001 και είναι το πρώτο κλειστό, που κυκλοφόρησε μετά τον νόμο που «επέβαλε» ότι τα μηχανάκια που πάνε πάνω απο 300 χιλιόμετρα πραγματικής τελικής σκοτώνουν (ενώ τα μηχανάκια που πάνε 300 από στενό σε στενό δεν σκοτώνουν)! Αυτό δεν είναι πρόβλημα από τη στιγμή που υπάρχει ο κύριος Muzzy. Το πήρε νορμάλ εντελώς και με 10.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Από εκεί και πέρα ξεκίνησε η ασέλγεια.
Τοποθετήθηκε εξ ολοκλήρου εξάτμιση από λαιμούς Arrow με oval τελικό τιτανίου, τα 10 άλογα ήρθαν κατευθείαν και το έκαναν να ακουμπήσει τα 170 στο δυναμόμετρο Superflow, όπως πάντα! Μετά κοιτάξαμε λίγο την εξωτερική εμφάνιση και με λίγη βοήθεια από μένα καταφέραμε να βρούμε καλούδια που μεταμορφώνουν το ZX σε όπλο για αγωνιστικές εξορμήσεις. Πάρτε χαρτί και γράψτε: Ανθρακόνημα φτερό μπροστά από την Black Diamond, κοντό όπως της Duccati!!! Ανθρακόνημα φτερό στην πίσω ρόδα, από την Pyramid... Ανθρακόνημα σέλες, οδηγού-συνοδηγού... Undertail για να φύγει τελείως η πινακίδα και βαμμένο στο πράσινο χρώμα της μοτοσικλέτας... Ζελατίνα από την Mra... Μπροστινά καλάμια βαμμένα στο χρυσό της Ohlins και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά... Σταμπιλιζατέρ από τον κυρ Muzzy με χρυσές βάσεις... Βίδες τιτανίου στο πίσω γρανάζι και στον πίσω άξονα η κεντρική μεγάλη βίδα, βίδα τιτανίου είναι επίσης και η μπροστινή στον μπροστινό άξονα... Όργανα με 340 τελική... μασπιέδες χρυσούς, πολυρυθμιζόμενους για κάθε χρήση... Και για το τέλος άφησα το καλύτερο, ανθρακόνημάτινη μπούκα του Ram-Air, που χωράει 1/3 περισσότερο αέρα απ' ότι χωράει η μαμά του ZX και παίζει ρόλο στην απόδοση του κινητήρα. Άντε να υπάρχει άλλη μία τέτοια μπούκα στην Ελλάδα και αυτή με το ζόρι...
Με το ζόρι λοιπόν να βρείτε άλλο τέτοιο 12άρι στην Ελλάδα και μάλιστα τόσο περιποιημένο, όμορφο και γρήγορο. Βολτάροντας ένα Kawasaki ZX12 σαν του Μάκη, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να στρέψετε όλα τα βλέμματα του κόσμου πάνω σας και κυρίως των μοτοσικλετιστών!!! Εντύπωση όμως θα σας κάνει και η δύναμή του που κυριολεκτικά, αν το ακούσετε να ανοίγει, κάνει σαν δίχρονο μηχανάκι που το έχουν πειράξει. Είπαμε ότι με την εξάτμιση ανέβηκε στα 170 hp και δεν μείναμε μόνο εκεί, με πρόγραμμα και φίλτρο, και με κάτι «μπερδεματάκια» ανέβηκε ή μάλλον σκαρφάλωσε στα 180+ και με τον αντικόφτη του Muzzy αγγίζει τα 310 χιλιόμετρα τελικής. Αυτό συμβαίνει γιατί το έχει κοντύνει ένα δόντι πίσω με ειδική παραγγελία το γρανάζι να είναι σε χρυσό χρώμα... τα υπόλοιπα είναι περιττά!!! Για να κάνετε και εσείς το μηχανάκι σας σαν του Μάκη δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε το συνεργείο του Παναγιώτη Γουλιάρα, Σουλίου 8 στον Πειραιά, να ανεβάσετε το μηχανάκι σας στο δυναμόμετρό του και να το αναβαθμίσετε, όπως έκανε και ο Μάκης.
Δοκιμάζοντας το 12άρι του Μάκη στο δρόμο βλέπουμε ότι οι τρύπες είναι μόνο στην άσφαλτο και όχι στην γραμμή του συγκεκριμένου Kawasaki. Μόλις όμως αγγίξει τις 8.000 στροφές, εκεί αρχίζει το όνειρο... ένα όνειρο που τελειωνει στα 310 χιλιόμετρα πάρα πολύ γρήγορα. Απο την 1η ταχύτητα μέχρι την 6η κόφτη δεν θέλει πάνω απο 1000-1100 μέτρα απόσταση για να την επιτύχει!!!
Ένα πράγμα απίστευτο για μηχανάκι παραγωγής που σε κάνει να τρομάζεις ό,τι μηχανή κι αν καβάλαγες πριν!!! Το απόλυτο μηχανάκι για τις απόλυτες συγκινήσεις... Ειδικά έτσι όπως το πάει ο Μάκης και στην ευθεία, αλλά και στις στροφές, γι' αυτό και έχει τα λάστιχα Diablo της Pirelli με μαλακή γόμα, με 190 πίσω διάσταση αντί 200 και κανονική διάσταση μπροστά, για να έχει πιο γρήγορα μπασίματα στις στροφές.
Γι' αυτό λοιπόν, αν πετύχετε ποτέ τον Μάκη (Black Rider) στον δρόμο, κάντε τον Σημίτη-κινέζο-πάπια-παγώνι!!! Εμείς πάντως του ευχόμαστε καλή επιτυχία και επιφυλασσόμαστε για ένα σούπερ αφιέρωμα σε εκείνον και την ομάδα του! Έτσι... έτσι...
για να τις απαντήσεις! Αυτό όμως που θα σας πω είναι ότι το Kawasaki αυτό έχει κάτι που δεν έχουν τα άλλα....