Ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για ένα και μοναδικό σκοπό: Να κάνει στους ανάλογους διαγωνισμούς ένα μεγάλο "μπουμ", που θα αποτελείται από πολλά dB, τα οποία θα στέλνουν με ιδιαίτερη άνεση την ανθρώπινη ακοή για... βρούβες!
Αυτό το Transporter δεν αγοράστηκε, για να κάνει μεταφορές. Γνώριμο στέκι του είναι και θα παραμείνουν οι διαγωνισμοί dB Drag, στους οποίους θα σπάει τα μικρόφωνα από το υπερβολικά δυνατό μπάσο, που είναι ικανό να παράγει. Μόνο και μόνο από την εμφάνιση του αυτοκινήτου καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά...
Πολλά dB μου μυρίζονται...
Ο Στέλιος Αγαθάκης του καταστήματος Ηχοκάλυψη αλλά και ιδιοκτήτης του "θεριού", θέλησε να δώσει στο αυτοκίνητο μία αρκετά extreme εικόνα, μιας και προορίζεται για extreme καταστάσεις! Έτσι, στο εξωτερικό του έγινε ένα όμορφο graffiti, το οποίο έδωσε χρώμα σε όλες τις επιφάνειες του VW. Βέβαια, σχεδιάστηκαν σε όλες τις πλευρές και τα λογότυπα των προϊόντων, που χρησιμοποιεί ο Στέλιος, για να "σκοτώνει" έτσι το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου του.
Η καρδιά του μπάσου
Για να δούμε όμως καλύτερα, τι είναι αυτό που βρίσκεται στο εσωτερικό του Transporter και είναι υπεύθυνο για τις τεράστιες δόσεις χαμηλών συχνοτήτων... Παντού υπάρχει ξύλο και πολυεστέρας, ώστε να μονωθεί και να μη χάνεται ούτε dB! Ο οδηγός, τώρα πια, για παρέα του έχει έξι 15ιντσα της Cerwin Vega, που ακούνε στο όνομα V-Max και είναι τοποθετημένα σε τοίχο του οποίου η καμπίνα καταλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος του αποθηκευτικού χώρου. Βέβαια, για να "βαρέσουν" τα subwoofers, χρειάζονταν και έναν αρκετά μάχιμο ενισχυτή. Κατάλληλος για αυτή τη δουλειά ήταν ένας της Cerwin Vega με απόδοση 7.000 watt, ο οποίος, από ό,τι καταλαβαίνετε, δίνει στα έξι V-Max άφθονη τροφή...
Η δύναμη αυτή απαιτούσε και μεγάλη τροφοδοσία ρεύματος, οπότε τοποθετήθηκαν πέντε μπαταρίες της Stinger, με την κάθε μία να δίνει 2.150 Ah! Στον τομέα της πηγής επιλέχθηκε η Clarion 748, η οποία βρίσκεται στο εξωτερικό της πόρτας του χώρου αποσκευών, μιας και την ώρα που θα παίξει το ηχοσύστημα δεν πρέπει να βρίσκεται κανείς στο εσωτερικό του αυτοκινήτου για λόγους... ακοής! Την καλωδίωση μεταξύ της πηγής, του ενισχυτή, των sub και των μπαταριών ανέλαβε η stinger, ώστε να υπάρχει η απαραίτητη ασφάλεια αλλά και απόδοση.
Σεισμός! Για να καταλάβετε για ποιο πράγμα μιλάμε, σας αναφέρουμε ότι το αυτοκίνητο στον τελευταίο ελληνικό τελικό dB Drag έγραψε 163dB! Παράλληλα, κατέκτησε την πρώτη θέση στη κατηγορία Extreme 5+ με ιδιαίτερη ευκολία. Πρόκειται για μία extreme κατασκευή, η οποία μας τράβηξε την προσοχή από την πρώτη στιγμή που την εντοπίσαμε, με βασικό κριτήριο την απόδοσή της. Οπότε, ραντεβού στα επόμενα dB Drag...